gewonnen: Innovatieprijs 2012!

  • 11 oktober 2012

Oxfam Novib heeft opnieuw de Transparantprijs voor het meest innovatieve jaarverslag gewonnen! Volgens de jury hebben we ‘veel aandacht besteed aan communicatie met donateurs en dit op zeer innnovatieve wijze gedaan.’

Farah Karimi en Tom van der Lee (midden) nemen de
prijs voor meest innovatieve jaarverslag in ontvangst.

Algemeen directeur Farah Karimi nam net als vorig jaar de Transparantprijs voor meest innovatieve jaarverslag in ontvangst. Op woensdag 10 oktober maakte juryvoorzitter Alexander Rinnooy Kan de winnaars bekend. De prijs is een initiatief van PwC (PricewaterhouseCoopers) in samenwerking met Stichting Civil Society en de Nationale Postcode Loterij.

praat mee

Op ons digitale platform ‘Praat Mee’ discussieerden bezoekers mee over de invulling van ons jaarverslag 2011. Hun suggesties gebruikten we voor verbetering. In het jaarverslag zelf gaven een aantal ‘Meepraters’ aan of ze projecten al of niet geslaagd vonden.
 ‘Wat een erkenning voor Oxfam Novib!’ zegt Karimi in een reactie. ‘Wij schrijven hier innovatie met grote letters. Niet alleen in communicatie, maar in alle manieren waarop we ons presenteren en hoe we werken. We investeren in transparantie en goede verantwoording.’

De Innovatieprijs is onderdeel van De Transparantprijs 2012. In de overall Transparantprijs voor grote fondsenwervende instellingen haalden we het mooie rapportcijfer 8,2. Daarmee eindigden we op de vijfde plek.

Bekijk het jaarverslag

Bron: Oxfam Novib, 10 oktober 2012

Cookies

Logo Oxfam Novib

Fijn dat je onze site bezoekt

Cookies helpen ons om jou te laten zien wat je interessant en belangrijk vindt op onze eigen website, andere websites en sociale media. Vind je dat goed?

Logo Oxfam Novib

Cookies zelf instellen

Analytische en functionele cookies zijn nodig om te zorgen dat onze website goed werkt. Marketing en sociale media cookies zorgen dat je relevante advertenties ziet op andere websites. Welke cookies wil je accepteren?

Ik accepteer alle cookies
Ik wil geen marketing en social media cookies