Pim van der Tas – Finext

  • 27 november 2012

Het concreet verbeteren van de financiële functie, is de drijfveer voor de adviseurs van Finext. Klanten vragen hen om advies en ondersteuning bij de besturing van de organisatie, de beheersing van de kosten, het creëren van transparantie en het managen van kansen en risico’s. Finext is creatief, betrokken en ondernemend.

Foto:Pim van der Tas
ondernemerschap

Finext is bedrijvenambassadeur sinds februari 2012. Samen met Mark Bik neemt Pim van der Tas deze rol op zich. Pim van der Tas: ‘Naast het verbeteren van de financiële functie bij onze klanten, tonen we graag onze maatschappelijke kant, door bij te dragen aan de wereld om ons heen.

Eén van de uitingen daarvan is het ambassadeurschap van Oxfam Novib. Net als wij, gaan zij uit van de kracht en mogelijkheden van mensen zelf. Ondernemerschap is één van de krachten van Finext. Het stimuleren van ondernemerschap door Oxfam Novib spreekt ons daarom erg aan. Wij zijn ervan overtuigd dat je met microfinancieringsprogramma’s op een duurzame manier werkt aan armoedebestrijding.’

uitdragen 

‘We benutten het ambassadeurschap als versterking van onze uitstraling door berichten op de websites, een linnenfoto in het pand en het actief noemen in sollicitatiegesprekken. Ook zetten we co-marketing activiteiten in die voor zowel Oxfam Novib als voor Finext positief zijn, zoals een artikel in ons klantenmagazine  de Wrap Up. Heel mooi om zo gezamenlijk bij te dragen aan het verbeteren van de wereld, en ook nog eens op een wijze die echt bij onze manier van werken past. Deze activiteiten zijn nog maar een begin.’

Bron: Oxfam Novib, 10 december 2012